lørdag 28. juni 2008

Skattepenger!!!

Lørdag. Fridag og ukens store handledag.
Også kjent som shoppingdagen. Høres sikkert veldig spennende ut, men det er ikke alltid denne shoppingen er så spennende. Jeg forsøker nemlig å gjøre alle husholdningsinnkjøp til, ja nettopp - lørdag. Da raser jeg rundt med snupsi og forsøker å få gjort alt på en gang. Tro meg, jeg ser virkelig ut som et pakkesel når jeg kommer hjem. Men det er nok mest poser fra matbutikken jeg drasser med meg... Dere har sikkert erfart det selv, frukt og grønt veier en hel masse! Når man i tillegg skal ha med seg litt melk og juice, ja da får man rett og slett skikkelig lange armer. Nå har jeg det slik at det er et bittelite stykke fra parkeringshuset til inngangsdøra mi - og i slike tilfeller ønsker jeg at jeg hadde en slik penthouseleilighet med parkering + heis rett opp i stua. *ler* Nei, jeg foretrekker vel heller å ha noen trær utenfor leiligheten min...

Jupp - som dere skjønner, så ser jeg vel egentlig ikke helt frem til dagens shoppingrunde. Det er neimen ikke rart at man må trøstehandle litt i noen andre butikker, og ikke bare i matbutikken... For nå har jo skattepengene kommet inn på konto, og jeg er sikker på at de neppe blir der lenge... Noen skal nok spares til en liten ferietur i august, men noen er til for å brukes, eller hva???

Håper dere alle får en fantastisk lørdag og at det blir en GLAD shoppingrunde på dere!

3 kommentarer:

Klarafina sa...

Kjenner igjen meg når det gjelder å bære handleposer. Pust og pes! Ibland skulle man ønske man hadde en sherpa med seg til og fra REMA.
Ha en god helg!

joanna sa...

Haha kjenner meg som eit pakkesel sjølv nokre gonger. Klarafina er til de grader inne på noke, eg trur nemleg at ein sherpa hadde vore tingen for monge slitne fruer på veg frå butikken.

God helg ;O)

home 4us sa...

Å skattepengene!!
De hadde jeg glemt. Ja nå var det nå bare 5 hundrelapper jeg kom i pluss med,men bedre enn minus..

Tenk jeg kunne ha shoppa for 500 mer idag, hadde jeg tenkt meg om.
Vet du hva jeg bevilget meg idag??
En diamantring!! Har lenge hatt så lyst på og jeg hadde bestemt meg for at plutselig så skulle jeg bare kjøpe meg en, og tenk idag var dagen!haha

Ikke noen dag eller anledning, men en helt vanlig lørdag!tihi
kjennes godt. Æ e lykkelig.
Ha ei fortsatt fin helg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...