torsdag 19. juni 2008

Her er det stille om dagen. I allefall på bloggerfronten! På både jobb og hjemmefronten er det hektiske dager, jeg føler at de bare suser avsted! Ikke før sukker man over at mandagen på nytt er over oss, så er det slik at fredagen allerede står for tur... Jeg føler på et eller annet vis at jeg ikke helt henger med i svingene. Og det setter jeg vel egentlig ikke pris på. Huffameien! For øyeblikket er det vel ikke mye jeg kan gjøre, bortsett fra å forsøke å få hverdagen litt mer "på skinner"!



Men litt nettshopping har man vel alltids tid til??? *ler* Jeg har hatt lyst på en HVIT trench coat lenge nå, men med ei lita snuppeluppe så har det bremset seg selv. Det vil si at den sikkert ikke holder seg hvit lenge. Men nå føler jeg at tiden er litt inne! Og da har jeg funnet denne som jeg har skikkelig lyst på... Er den ikke litt sånn SITC- aktig??? Tror jeg ville sett skikkelig SMASH ut i denne, ja!

4 kommentarer:

fru vims sa...

kjenner til det der med at dagene suser forbi. jeg har fri hele neste uke, men den uka har blitt kostbar for meg. jobba mye i det siste og føler at alt går på halv tolv her hjemme. så håper på ei avslappende uke (?) på festival...

håper verden sakner litt ned for deg, og du kan begynne p nyte dagene :)

og den trench coaten var jo bærre lekker!!

klem

Gunnemor sa...

Bedre sent enn aldri. Gratla som vinner av konkuransen om headingen i norske interiørblogger. Kjempefin. Likte headingen du har på siden din også. Koselig. Trench coaten blir du sikkert nydelig i. Jeg er litt i korteste laget for en slik, men må jo si de er lekre. Ha en fin og kos helg, og nyt livet!

Ragna sa...

Det var en utrolig lekker trenchcoat! Veldig feminin og søt :-) Det ser definitivt ut som en god investering...

Hege sa...

Rålekker trench coat!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...