fredag 6. januar 2012

Tips til flott fotobok!

Idag skal jeg dele med dere et tips om en fantastsisk fotobok. (Mulig jeg har gjort det en gang før, men de blir så fine - at jeg gjerne sier det en gang til!) Og siden vi nettopp er ferdig med ett år, så er det vel på tid å få det gamle inn i en fotobok?

Siden jeg dagdrømmer endel om dagen om varmere strøk - og etpar jeg kjenner for tiden er i Thailand, så er det naturlig å dra frem fotoboken og bildene fra Thailandturene til snuppa og meg... Og jeg blir fascinert over hvor flott den er hver gang!
Man trenger ikke grunnleggende kunnskap i digital scrapping (slik jeg har gjort med mine bilder, det finnes enkle opplastningsmuligheter der også.)  I disse dager er det også 40% avslag på fotobøker. Jeg har en ny bok liggende og den er på over 70 bildesider - og den kommer på rundt 450,- med frakt!
Ta turen inn til SHUTTERFLY og ta en titt på alt som finnes der inne, det er virkelig verdt en titt. Og ikke minst - jeg kan gå god for kvaliteten!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

Brukte Cewe sin i julegave (Japan Photo) og de funket også veldig bra. Elsker bilder!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...