lørdag 21. januar 2012

Frokost-tid...

Frokosttid er gull. Det er da vi har tid til å sette oss ned og kose oss en liten stund før alt det hektiske setter inn... Det er ikke slik hos oss i ukedagene, altså! Da spises det på både skole og jobb. Egentlig litt synd at man ikke rekker å gjøre det i hverdagene også - får det er jo det med den lille familietiden man har...

Jeg har funnet disse søte klypene på nett. Det er "tavleklyper" så man kan skrive på de... Er de ikke fine??
Ønsker alle der ute i snødrevet en finfin dag - her tror jeg at jeg klokelig skal holde meg inne. Det SNØR i store mengder og det har allerede lagt seg MYE på bakken - igjen!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

De var kjempesøte, men jeg har ikke tid til å drive med all den vaskingen og sånn så her er ting i originalforpakningen. Noen andre bruksområder du kan anbefale?

Ellers er jeg enig med den derre helgefrokosten. Den er fantastisk, men tror du det hadde vært så stas om du hadde det hver dag? Bare en tanke i snøen!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...