lørdag 14. januar 2012

Kom Januar med alt du har å by...

Januar, ja...
Det er deilig at vi er over i et nytt år og at arkene ligger der foran oss, blanke og fine.
Jeg har startet det nye året rett så bra - null sukker og null shopping. Men så er det jo en grunn til det, da. Skal man reise til det store utland, så er det greit å sette på innsnøringen... For er det noe vi alle vet, så kommer alle de artige regningene i januar. Sparebuksa er tatt på. Det føres skjema på ALT! (Jeg synes det er artig, liker lister og skjemaer.) Kjenner at jeg er lett til sinns, har full kontroll. I allefall hittil!
Hvordan er det med deg og dine forsetter? Går det bra med de???

Her skal dagen brukes til noe nyttig, det skal ryddes i en diiiger klesbunke. Gi bort er tingen!


2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg skal prøve å reparere vaskemaskina - igjen! Men etter det er det fest og fjas så det skal nok bli en god lørdag.

Anja Holt sa...

Forsetter? *plystrer* Nei, assa..... de har det vel sikkert kjempefint, hvor enn de er. Kanskje de er i Bergen?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...