søndag 16. oktober 2011

Smart oppbevaring - gjør det selv!

I min gjøren-og-laden her rundt i hjemmet, er jeg til stadighet på jakt etter gadgets som kan gjøre hverdagen litt enklere å organisere. Og jeg har MYE stæsj! Og kanskje litt kastevegring? (Jeg er ingen samler, altså!) Kan forøvrig ikke ha så veldig kastevegring, for Frelsesarmeen har fått to vanlige poser pluss en søppelsekk med klær idag...
Altså - jeg kom over denne gjør-det-selv greien hos Martha!Her hadde mye av stæsjet mitt fått plass i allefall...

God søndagskveld ønskes dere alle!

5 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Huff ja, har alt for mye rot. Har i alle fall rydda i uteboden i dag, så nå er gressklipper innerst og snøskuffa ytterst.
Fant ikke oppskriften på denne tavla, har du en direktelink?

Mamsens hus sa...

Den var smart. :)
Ha en fin søndagskveld. :)

salige lavendel sa...

Den var jo flott! Har sett noe lignende hvor blikkbokser var brukt.

Anja Holt sa...

Flere som er i kastemodus, ja! Jeg har fylt en hel bil! Hehe! Ha en herlig søndagskveld!

Camillas Romantiske hjem sa...

Så smart den var, rommer det aller meste som ellers har en tendens til å flyte rundt...Så flott blogg du har, jeg følger deg videre:) Klem fra meg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...