søndag 23. oktober 2011

Lys og lysbrenning...

Vi er vel alle litt der om dagen, er vi ikke?
Jeg er vel ikke underlig når ettermiddagen kommer, og tar frem peislighteren og tenner mine lys?
Hos meg er det brenner det lystig i trivelige flammer, både på bord og hyller... Persen er nærmere 30 lys rundtom. Da skal det nevnes at det jaggu ble litt hett for hu mor. Ikke grunnet brannfare, men gradene nærmet seg 28. Så da fikk jeg både lyskos og ferievarme på en og samme tid...
Jeg er spesielt glad i disse søte små lyslyktene! Har lært meg at de skal holdes langt unna vann - og klut. Da forsvinner nemlig den fine patinaen som er på innsiden og du sitter igjen med bare "glass"!

Ønsker alle en fortreffelig søndagskveld, her er det snart bare søndagskosen som gjenstår!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...