onsdag 19. oktober 2011

Litt av et krus...

Noen ganger er det vanskelig å finne den rette gaven... Det synes i allefall jeg.
Sitter her med kaffekoppen, har senvakt på jobben - så da kan jeg glaaane litt rundt på nett før jeg går. Og er innom en av favorittbutikkene mine på nett : Cox and Cox og kikker litt i kulissene. Denne nettbutikken har utrolig mye kult!
Her har jeg funnet et krus med stickers! Så kan man bruke noen av de 150 bokstavene som følger med - og skrive nettopp hva man vil...
How cool is that???

Ønsker alle lesere - nye som gamle - en FAB dag!


Ps. Byttet nettleser til Mozilla Firefox og dermed forsvant alle favorittene mine i favorittfeltet mitt... Men jeg får vel lagt inn kommentarer nå da... *ler*

2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så KUL den var!!
Ønsker meg;))

Klem line

Anja Holt sa...

Den vil jeg veldig ha!