lørdag 15. oktober 2011

Gratis SmartKidz!

Jeg har nettopp nylig meldt meg inn hos LikenShare,
og det bør du gjøre også! I allefall, om du som meg - liker å få prøve ting ut gratis!
Mottok nemlig for noen dager siden Nycoplus sine SmartKidz geléputer.
Alternativ til tran, står det på pakken.
Både snupsi og jeg var jo litt spente på hvordan dette ville smake!
Jeg var vel ikke helt overbevist - men snupsi derimot syntes de smakte deilig sitron!
Og det er jo det som teller... At min håpefulle liker de!
Så de er herved anbefalt som ypperlig kosttilskudd!

Vil du selv prøve de til din(e) håpefulle,
så kan du klikke deg inn HER!
Der sender Nycoplus ut gratis vareprøver.
Vil du få tilsendt varierende vareprøver, så melder du deg inn hos LikenShare!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...