søndag 7. november 2010

Liten tid til blogging den siste uka!

Det har vært liten tid denne uken til å sitte å knatre på pc-tastaturet. Ikke engang nå i helgen har det vært den normale bloggestunden med kaffen godt ved siden av maskinen. Ikke har det blitt mye tid til oppdatering rundtom, heller - men jeg regner med at verden står seg bi...

Her er det nemlig fullt opp med hektiske aktiviteter stort sett hver kveld. Mor krever sitt (trening og treff) og snuppelille krever sitt med aktiviteter, lekselesing og venner. Det er nok å henge fingrene i!

Og snart dere, snart blir det ENDA mer hektisk. For oss alle! For uansett hvor mye vi prøver å late som om ikke julen nærmer seg, så gjør den faktisk det! Og den kommer like fort i år som i fjor. Og atter en gang har jeg tenkt å være ferdig før alle galningene setter liv og lemmer til i julerushet som er i desember... Jeg er halvveis. Noe er gjort - annet står på planen. Men jeg HAR en plan, og jeg gjør så godt jeg kan for å følge den...
Og for de av dere som lurer på hvorfor i alle dager jeg har satt inn dagens bilde - hvorfor ikke dra på litt shopping??? Nå får man jp så mye rart til halv pris...    *ler*

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi hi, artig skilt. Ja, det er jo så mye man får lyst til å lage og ordne før jul så det er bare å sette i gang. Jeg tror jeg har so god tid hvert år og så plutselig farer ukene av sted og vips. Stas å være halvveis kan jeg tenke meg.

Supersnuppa sa...

Kjenner meg godt igjen! Og vi holder på å stresse oss ihjel med å få huset ferdig til innflytting. Hehe. Men vi er evige optimister, så vi satser på at alt er ok til fredag. Hehe...

Ha en ny fin uke!

Anja Holt sa...

Julen nærmer seg med stormskritt, jeg trodde jeg var godt i gang mentalt for så å finne ut at jeg finner meg med beina godt plantet på startstreken... jul blir det okke som!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...