mandag 8. november 2010

Hadde opprinnelig tenkt meg på Plantasjen for å handle inn noen blomster igår. Men i stedet ble det pizza hos Egons og "farsdagsfeiring" i stedet. Jada, jadda - jeg VET at jeg var en uke tidlig ute - men nå har det seg slik at vi ikke har pappaen i nærheten hele tiden og da får man ta feiringen når det passer seg. Og det var igår... Dessuten sto det på store plakater på Cubus når jeg var der på lørdag at - glem ikke farsdag på søndag!
Så da gjorde vi ikke det! *ler*
Men jeg kjenner det på meg at det snart kommer noen juleblomster i hus. Her blir det vel en Hyacinth eller tre, tenker jeg...

3 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Med blomstene kommer jula!
Jeg liker å kjøpe julestjerner til advent, de er så fine på hvite duker. Med et par røde julestjerner blir det alltid julestemning i heimen. Det, og Porsgrunn Nisse-koppene jeg har fått av svigermor:-)

Et sikkert tegn på at du er kjærring er nissekopper! Men jeg har 12 stk, pluss seks fat (dype og flate). Sukk. Men frøkna mi elsker nisseserviser så det hører liksom til:-)

Hyacint har jeg ikke noe forhold til, ikke svibler heller. Men jeg ser at de fleste bloggere elsker dem... Hmm... Uoppdaget landskap med andre ord. Jeg får vel prøv etterhvert, men jeg synes de er i overkant "damete" eller "kjærringaktige";-) Men når du har, så kan vel kanskje jeg også tørre... Hehe...

Ha en finfin uke videre!

Anja Holt sa...

Savnet deg på treninga i dag!

Jeg elsker alt som lukter godt, så her blir det vel litt av hvert vil jeg tro?

Klaffen sa...

Jaaaaaaaaaaaa:)
Endelig bloggtid her oxo... savnet der jo! Klart du skal på Plantasjen å kjøpe blomster... JUHU! jeg fikk 3 skjønne små svibler i hus i går. De dufter gidt etterhvert og er goslige å følge dag for dag. Nå er noen opptatt av at dette er en juleblomst og at alt skal vare til jul... mens jeg er opptatt av NÅ og kose meg hver dag. Kan kjøpe nye til jul da!

Ønsker deg en superfin wekeend. Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...