mandag 2. mars 2009

Enda en gadget...

Når økonomien er stram, ja - det er da man finner nye greier man virkelig kan tenke seg... Det er en regel med intet unntak.
Her om dagen satt jeg og glante på Oprah - og hun viste frem denne "dingsen" . Kindle - Wireless Reading Device.

Denne dingsen passer ypperlig for de som elsker å lese bøker. Her kan man laste ned et utall av bøker - og man har dem alltid tilgjengelig. Om det er flere som meg, som drar med en drøss med bøker når man skal på for eks. ferie - så er denne elektroniske boken et unikum. (Man kan også laste ned dagsferske utgaver av forskjellige aviser. Wall Street Journal, for eks.)

Men det er jo selvfølgelig en bakside, da... Det er frem til nå ikke så mange bøker man kan laste ned på norsk. Sverige og Danmark ligger litt foran oss, men slik er det jo alltid. For meg er det overhodet ikkenoe problem - jeg liker å lese både på svensk og engelsk, jeg!
Så jeg vil ha en slik! Meeen - den koster 359$ på Amazon.com. Blir sikkert billigere etterhver. Da kanskje jeg skal vurdere en slik.
For det er en sånn "greie" jeg har skikkelig lyst på... *ler*

2 kommentarer:

Olstad sa...

åhhh slik kunne jeg ønske meg også. Men jeg har funnet noe annet lurt og det er at det er hel genialt å laste ned mp3 lydbøker fra bokkilden.no billig og. enkelt. Så kan en strikke samtidig

Anja Holt sa...

Jeg vil ha sånn, jeg vil ha sånn!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...