tirsdag 29. april 2008

Tirsdag og dugnadsdag!

Idag har jeg sett etter en ny seng til snuppelura. Jeg kjøpte ny store-jente seng til henne når vi ga slipp på sprinkelsengen, men lite tenkte jeg da på smart oppbevaring mm. Jeg kjøpte rett og slett en vokseseng, jeg - og er forsåvidt superfornøyd med det. Men det er lov å kikke litt på slike "day-beds" for det!
Denne er fra chickshack og er veldig søt. Vet også at Ikea har en som er veldig fin. Jeg tenker på det praktiske ved å ha mulighet for oppbevaring av leker i skuffen/e under... Snuppa har nemlig et rom som ikke er spesielt stor, og det må jo innrømmes at det er endel leker der inne.

I samme slengen så fant jeg denne kurven på hjul... Me LIKE!


Det har også vært den store dugnadsdagen her i kveld, så jeg har vært ute og gjort plikten min. Vi kostet og feide og var superflinke. Så nå har vi gjort plikten vår for en liten stund fremover. Det eneste som var fryktelig dumt, var at de som skulle komme og tømme containeren fra igår, rett og slett hadde glemt oss. Så den containeren vi skulle bruke til rusk, rask og søppel den var full av møbler og stæsj (og mine kofferten...) fra igår. det ble til at vi fylte sorte søppelsekker - og det ble ørlittegranne tungvindt. Men etterhvert stakk vi av - snuppa måtte jo opp i badekaret så skitten som hun var!
Nå sover hun søtt i sengen sin og mor har litt tid for å surfe i blogglandia.

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så flinke dere har vært, det må jeg si!!

Det er lov å titte og som du sier smart med en slik seng som har skuffer under.. ikea har to stykker tror jeg i to forskjellige prisklasser!

sees i morgen..klem

Ninas Lounge sa...

Jeg fant deg gjennom fru Fjeldhammer, fin side du har hit kommer jeg tilbake. Vi har akkurat kjøpt Hemnes dagseng fra ikea til vår størstejente på 4 år og minste på 2 år skal få hennes vokseseng. Vi skal skru den opp på torsdag og det skal bli deilig med lagringsplass under sengen. God klem fra meg!

... 4 på toppen sa...

Skikkelig fin seng du har sett på. Vi har Ikea sin til vår jente på 6 år. Hun fikk ny, stor seng når vi flyttet hit i desember 04. Den er vi kjempefornøyd med. God plass til mye rot (for det er vel det som samler seg) i skuffene under senga. Disse ungene har alt for mye leker nå til dags (ref. min gamle oldemor). Klem Christin.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...