lørdag 26. april 2008

I disse Shox-dager...


Da har jeg skammelig nok bestilt meg disse...
Nå har jo ikke jeg noen mann som jeg må gjemme dem i boden eller nattbordsskuffen for - så da ble det grei skuring her i gården!
I første omgang tenkte jeg at jeg skulle være litt "moderat" (det til tross for at jeg egentlig er ganske "gullig" av meg, for jeg hadde jo også litt lyst på gull) og gå for en nøytral farge. Så det ble sort/hallon. For en søt måte å si RÅÅSSA på??? *ler* Så heretter har jeg ikke handlet rosa-greier, jeg har handlet hallon! Fikk de jo til laaangt under tusenlappen - så jeg MÅTTE jo bare slå til!

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

*LOL* Fnis, du er heldig du som slipper å gjemme ting!! du, de var jo skikkelig kule, ikk eså kraftige som mine, litt nettere! Hmmm... jeg ender nok opp med flere par skal du se!! hehe...

Så uheldig du var med jernia da, håper ikke det var på triaden?? for der får jeg alltid hjelp! Men flinkest er de på strømmen..

Det blir en bøtte med isvann fargen på meg, men ikke før neste lønn, jeg har nemlig shoppa meg blakk jeg!! *S*

mikke mus vafflene er fortært ute før i dag, shit hadde jeg vært flinkere så skulle jo du og snuppa ha tatt dere en tur...vi får ta det en annen gang.

nå kommer lille snupp fra fotballkamp her... sovende..oioi!

ha en kos lørdagskveld!!

Klarafina sa...

Stilige! Vi jenter trenger da noe nytt til våren .... og sommeren.....og.........

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...