mandag 21. april 2008

Metallic Leather Sneakers


En veldig god venninne av meg går rundt med en bitteliten prinsesse i magen sin (håper vi!) og vi har allerede glant litt sammen på sko... Jeg fortsatte min lille "glaning" her på nettet og kom over disse herlige bebis skoene fra Dior... De fåes i størrelse 0-6måneder. Er de ikke kule? Tror de ville vært en liten prinsesse verdig, jeg! Disse har jeg funnet på Eluxury og de koster kun den nette sum av $175!

Eller hva med disse i sølv fra Dolce & Gabbana - i Mary Jane modell? Disse lå faktisk litt rimeligere i pris - kun 115$! Det er nesten så man kan høre eggestokkene rasle litt bare på grunn av noen sko... Hihi!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

*OMG* så yndige, de var skikkelig fine!! Men det rasler ikke noe her altså!!

ChatrinesLiving sa...

Wow!! Skal si du har funnet eksklusuve sko her ja;) men de hadde nok vært godt mottat av mammaen i allefall, tenker jeg;)
Har ikke sett noen sol-stråler enda, men det har sluttet å snø, så det er håp!:)
Ha en finfin dag!
Klem fra chatrine:)

Smilla sa...

Planlegger du en liten familieforøkelse ;)

Olstad sa...

Kjære lena du må ikke legge ut slike bilder. De gullskoene var jeg på nippe til å bestille før jeg innså. Line du er Gal.

Velkommen hjem igjen, har savnet deg da vetdu...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...