onsdag 12. september 2018

Tannlege...

Noen ganger så er det bare slik at man dessverre er nødt til å gå til tannlegen... Være seg om man vil eller ikke! Og igår var det en slik dag, faktisk for begge to her i husholdningen!
Snuppa skulle til tannhelsetjenesten for oppbygging av seksårsjeklser, jeg skulle til min årlige toårskontroll.
Siden Snuppa har den tannsykdommen hun har, så er det dessverre ofte tannlegebesøk på henne... Skulle nesten tro hun var vant med det på nåværende tidspunkt, men man blir vel muligens aldri klar for å gå til tannlegen? I første omgang trodde vi bare at vi skulle bygge opp en jeksel, men jammen var vi ikke heldige og fikk gjort to på en gang! Så nå skal hun ikke tilbake før i midten av oktober, da for å bygge opp en eller to nede...
For mitt vedkommende var det en enklere affære. To år har gått siden forrige gang, og for en gangs skyld så kjente jeg ingen høy puls for mitt besøk! Rett inn, to bilder - nikke likk, smile litt, skrape tannstein og vips på var man faktisk 980,- fattigere! Fremdeles ingen hull - og det blir to år til neste gang! Måsetting? Nå femti uten å borre!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...