lørdag 21. desember 2013

Pepperkake-cupcakes!

Jada, det blir mange mumsbare innlegg fra meg denne jula. Det skyldes nok at jeg fra januar av nok en gang skal starte på diett og trening... Da må jeg nyyyte nå og passe på, mens anledningen byr seg.
Jeg jobbet jo så bra på forsommeren ifjor, og har tenkt å fortsette på de gode vanen jeg hadde da.
Men altså : pepperkakecupcakes! Disse inneholder både kremfløte, hakket sjokolade OG pepperkaker, så dette er ingen lettvekter, akkurat.
Det er første gang jeg har forsøkt de - og de ble SUPERGODE! Jeg lette forøvrig mye på nett før jeg fant en oppskrift som ikke krevde "pepperkake-krydder" - men faktiske pepperkaker i oppskriften.
Disse kan også toppes med frosting, men jeg valgte ikke å gjøre det denne gangen...

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...