søndag 17. november 2013

Julekalender-tid.

Ja, det nærmer seg med stormskritt, enten vi vil eller ikke. Julekalender-tid. Og det er det samme kjaset hvert eneste år. Skal det være sjokoladekalender? Skal det var Flax? Eller til kjær´sten eller far : en ny type ølsort for hver dag? Skal man virkelig trave butikker rundt etter unyttige smågaver man skal pakke inn til ni-åringen? Niks - jeg bruker ikke ha gavekalender her i hus. Tror muligens jeg blogget om det i fjor også. Jeg synes det blir mer og mer fokus på hva som er I gavene, i stedet for å faktisk GLEDE som over førjulstiden man kan ha sammen. Dagene i forkant av julaften er hektiske nok som de er...

Så i år har jeg funnet denne! Passer vårt hjem helt utmerket! Tavlemaling er helt gull og kan brukes til så mangt! Har man ikke tavlemaling, så kan man kanskje allikevel finne en plass hvor man kan lime opp lapper? Lapper hvor man skrive hvilken gode ting man skal gjøre akkurat DEN dagen! Helt topp! Her blir det både lapper med pepperkakebaking, førjulskino og gjør-en-fin-ting-for-andre-idag! Helt genial!

Hvordan er det hos dere? Blir det no´ genialt også hos dere???

1 kommentar:

Lappeteppet sa...

Her blir det Lego Friends, fordi det stimulerer til kreativitet (og de ønsker seg enda mer til jul og dette er den mest fornuftige varianten man kan kjøpe mener jeg). Og så gjør vi heller andre ting innimellom. Som juleforestilling og sånn.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...