fredag 17. mai 2013

Gratulerer med dagen, Norge!

 Gratulerer med dagen, Norge!

Det er dagen idag som gjør meg stolt av å være Norsk.
Og da mener jeg alt hva det innebærer.
Tidlig opp, stryke skjorter og flagg. Bake og koke kaffe til skolearrangement.
Ketchupklin på festdrakter og ballonger som flyger til vers.
Iskrem smurt utover glade barnefjes...
Se et multikulturelt Norge som i fellesskap feirer grunnlovsdagen vår.
Det handler om frihet. Uansett hvor man kommer fra og uansett rase.
Idag håper jeg de fleste i landet vårt er skikkelig NORSKE!

Jeg hever mitt flagg og roper høyt :
Hipp Hipp Hurra og Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...