torsdag 23. mai 2013

Getting results & getting there!

Ja, hva kan man si?
Jo - at hardt arbeid gir resultater!
Har nå holdt på med strikt kost og relativt greit med trening siden første uke i april - og hva har man oppnådd?
Jo - en smalere kropp, bedre overskudd, mer energi, mindre migrene og et større klesbudsjett. Hihi - det siste er bare moro. Bukser som ikke lenger før passet, passer nå mer enn bra nok! (Husker dere alle olabuksene jeg pakket bort for en stund tilbake? Joda - de PASSER nå!)
Vekta har gått ned med snart 6kg siden jeg startet - og det er ganske mye når man i første omgang ikke er overvektig. Her er det strammet opp! Bikinikjøp var ikke lenger pyton - det var GØY! Så kjære bloggiser, ikke bare "vent" med å gjøre noe, sett igang og GJØR det! Kan jeg - så kan jaggu du!!!

2 kommentarer:

Lappeteppet sa...

Kan ikke fatte hvor du har tatt de kiloene i fra..... For du var jo ikke stor?

Lena sa...

Nei, jeg har overhodet ikke vært stor. Men har ganske høy fettprosent i kroppen og det er den som jeg vil ha ned. Du vet - for at muskler skal synes må jo fettet bort... Så det er her i jobber nå!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...