onsdag 14. mars 2012

Det nærmer seg...

Her går dagene i en rasendes fart. Om en snau uke er vi på tur til varmere strøk - og vi har seriøs nedtelling her i heimen. Mor selv har sørget for at hun er opptatt hver eneste dag frem til avreise, bare for at tiden skal gå bittelitt fortere... Skal fortelle dere at det ikke er bare-bare å bestille en tur slik laaang tid i forveien, for det er grusomt å glede seg så mye til noe - sååå lenge. Men nå er snart avreisedagen her, og det begynner å komme seriøst med sommerfugler i magen! Litt fordi jeg ser frem til å komme til vakre Krabi igjen - men også litt fordi at dette er min første tur i egen regi - dvs med null reisebyrå i ryggen. Alt er fikset og ordnet på egenhånd, og det er litt skummelt. Har ikke fryktelig lang tid i Bangkok før neste flight skal ta oss videre til Krabi, så jeg kjenner at jeg er litt svett over det. Akkurat i den settingen skulle jeg ønske at jeg ikke reiste alene med Snupsi. Vel og merke er hun fornuftig som få, men en voksen person hadde tidvis også vært greit... Men, jeg viser meg slik jeg alltid er STERK. Supermom. Jeg fikser alt.

Sa jeg forresten at jeg gledet meg?

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...