lørdag 3. mars 2012

Åh, herlige lørdags morgen!

Åh, du herlige lørdags morgen! Det finnes ingenting som er så digg som å vite at helgen ligger der foran en, helt ny og fersk - klar til å bli utforsket av ikke-ukentlige-utfordringer! Her startet lørdagsmorgenen av min søte, som ennå ikke har skjønt at mammaen hennes IKKE vil bli vekket før klokken har slaget syv... Så dagen har vart en stund for meg allerede, faktisk! Hunden er flink og sover ennå, så det betyr at man kan sløve rundt med morratryne og håret rett til værs - før man må se ut som folk og gå ut for å lufte...
Men dagen idag skal bringe mye! Det er planer som skal settes i verk - ting som må gjøres, så det er finfint at den startet tidlig. Det er handling og bursdagsfest-gåing, det er baking og venninnebesøk. Mye skal klemmes inn. Jeg gleder meg!

Ønsker dere alle en fortreffelig dag - her skal kaffen slurpes før den starter helt...
*smiler*

2 kommentarer:

expojippi sa...

Det er deilig å få lov til å være som man er, tidlig på
lørdagsmorgenen =) Noen ganger lurer jeg på hvem som har vært å rufset til håret mitt i løpet av natten...

Gode tanker til deg. Håper solen skinner der du er.
Ane

Veien til frihet sa...

Hi hi hi Jeg har faktisk luftet hunden i pysj, morgenkåpe (med jakke over da) håret overalt - oj som naboene mine må ha ledd innimellom :)

Ønsker deg en herlig helg
klem klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...