tirsdag 3. januar 2012

Det måtte jo komme...

Jada, det måtte jo komme en gang før eller senere...
Nakken slo seg vrang på lille nyttårsaften og har gitt meg trøbbel 
nå i så altfor mange dager. Igår smøg jeg meg til doktoren...

Han var ikke videre blid. Stress og mas, sier du? Neeeida.
Jeg senket jo skuldrene minst en uke før jul? Næhæi, nei... 
Nei, det har vel seg slik at man kanskje i de meste hektiske situasjoner
ikke heeelt klarer å henge med i svingene. Alenemamma til en særs
aktiv jente gjør heller ikke susen. Jeg mekker, fikser, kjører og drar.
Overalt. Bare for å please andre... Bang, sa det - og der fikk jeg den!
Knasker betennelsesdempende piller og og kjører fullt øs med massage
fra alles herlige OBH Nordica. Satser på jobb på torsdag!

Til opplysning : kvinnen på bildet er ikke meg. 
Slik ser ikke jeg ut når jeg har nakketrøbbel. 
Det er bare når jeg ikke har det... Hehe..

Ønsker alle en finfin dag der ute!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...