tirsdag 1. november 2011

Gårsdagens skumle kveld...



Grøss og gru!

Egentlig må jeg vel bare si at jeg er glad Halloween er over og at det er et helt år til neste gang, men så er det den lille delen av meg som hadde det sååå moro som mamma igår - da jeg var med snupsi's gjeng og gikk Knask eller Knep... For det ER jo moro når barna får kommentarer at de er skumle og forseggjordte i utseende og bekledning... Litt tid legger man jo ned, eller hva? Her på toppen har vi "pønta" oss to ganger. Først til fest på lørdag, og så igår. Like moro begge gangene. Både for liten og stor. Bortsett fra at stor ikke fikk være med på fest, da... Spørs om ikke vi får åpne heimen til neste år, for snupsi vil så gjerne at jeg skal servere snørr... Hehe. Altså = ikke helt normale, vi...

Igår var det zombier, hekser og mann med ljåen som var ute og gikk. Den store fangsten ble nærmere 1 kg godis - som jeg vet at vi kommer til å ha helt til jul. Minst. Om ikke til påske. ( Her varer det leeenge, snuppa har en tannsykdom som gjør at vi ikke spiser mye godis!)
For når jeg kikket oppi godisboksen vi har i skapet igår, bare sånn for å være klar - helt i tilfellle det kom noen etterslengere etter at vi hadde kommet hjem igår ,- da fant jeg nemlig noe Halloweengodis fra ifjor... Og da ble ikke fangsten på langnær så stor som i år!

Akk o ve- ja, hva gjør man ikke for sine håpefulle??? Jeg aker og oier meg over dette handlejippoet som Halloween er for meg, men så har jeg jo det såå moro også. Kanskje jeg skulle åpne mine armer og trykke galskapen til mitt bryst???

Håper dere hadde en toppen feiring, med lyset på eller av!

2 kommentarer:

3prinser sa...

hehehe - herlige bilder! her var det ikke fult så mange innom, men minsten var på tokt med noen kompiser og har nok godis til neste helg i alle fall :)

Ida sa...

Så fine...JEG MENER SKUMLE barna dine var da! Vi fikk masse besøk her, og det ER jo kos med alle de små heksene og trollmennene da!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...