lørdag 5. mars 2011

I disse VM-dager...

Ja, jeg kan faktisk ikke dy meg... Vet at jeg skal være forsiktig med personlige meninger her inne, men jeg bare lufte meg litt! Og høre andres mening om denne karen "alle" snakker om nå om dagen...
Jeg åpnet nemlig vg-nett på IPhonen min i dag morges og blir møtt av en drøss med innlegg om en viss kar som kanskje ikke helt er som alle andre. (Og der avslørte jeg min enorme interesse for VM-gitt... Huffameien. Viser seg vel at jeg ikke har en mann i hus? Ikke det at man være ihugga sportsfan for å glane på VM, da. Men altså - NOE får jeg med meg...) Han slenger med leppa, går og gjemmer seg om det går dårlig - og gjør i det store og hele stunt som man i etterkant kan snakke litt om.
Jeg vet ikke helt hva jeg synes, jeg. Han er dyktig til å gå på ski, javisst. Men kanskje han kunne kanalisere enda litt mer energi i sporet - gå enda raskere - og kanskje ikke skjemme seg helt ut på tv noenganger? For javisst er det artig. Men akk-o-ve, noen ganger blir jeg flau av mannen. Å oppføre seg gjør vel ingenting? Er det slik at han gjør disse tingene uten å tenke seg om, og så er han så flau over oppførselen sin etterpå - at det ikke skal snakkes om??? Kanskje på tide å svelge noen kameler og bli bittelitt mer voksen?
Men jeg sier : Heia Norge - la oss ta gull i morgen også!!!
Og for all del : blir det ikke gull, la oss i det minste slå svenskene... Haha!

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg blir flau over all denne liksomhetsen av svenskene. Når det gjelder P.N. så jubla jeg for å endelig se et menneskelig trekk da han lå hulkende etter målgang forleden.
Takk for bursdagshilsen og lykke til i innspurten av vm. ☺

Fru Fjeldhammer sa...

han er virkelig kaksig! Enig med deg, han mangler ryggrad.. men tror det er image hans jeg!

ha en flott dag!
klem

Anja Holt sa...

Jeg synes faktisk han er litt kul jeg, da! Fordi han viste hvor rå han var i innspurten, så at det er noen som helst tvil om formen hans er på topp kan det vel ikke være? Og ja, dette blir snakket om. Fordi han er ikke A4. Brå brakk staven, Dæhlie rygget over mål, det er slike ting vi husker. Dette er Northug sin måte, og med tanke på all jobb som er lagt ned for å komme dit han er.... vel, be my guest! Jeg tar av meg alle virituelle hatter og jeg lo høyt når han tøyset seg inn som førstemann og sikkert var drithøy på adrenalin, endorfiner og pur glede!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...