lørdag 26. mars 2011

Fotballcup og stresstanker...

Idag er det fotballturnering.
Det har snuppelille gledet seg til leeenge. For jeg har nemlig fått en fotballgal småjente i hus! Helt greit det, og det er også helt greit å gå litt imot "alle" jentene i klassen - som spiller håndball. For jenta har talent, nemlig. Hun er ikke skuddredd, og smeller til med lange innkast og kraftige spark! Så jeg gleder meg til å se på idag. I allefall litt. For det er her stresstankene mine kommer... Første turnering. Første pliktoppmøte på hu' mor. For jeg må jo gjøre plikten min for laget! Har fått tildelt oppgave, skal være vaffelsteker. 3 liter røre har godgjort seg i kjølekskapet over natten. Oppgavene skal utføres fra 13:30-19:00. Panterjentene skal spille tre kamper, jeg får med meg bare en. Og siden jeg har en snuppelille som liker å henge i rumpen på mor si - så håper jeg at vi unngår at hun gjør dette idag! Håper hun får øynene skikkelig opp for hvor moro dette kan være, treffe nye venner - oppdage! På egen hånd! Siden hun også er den eneste fra sin skole på dette laget, så håper jeg jo selvfølgelig på at skikkelige vennskapsbånd blir laget... Mor sjøl stresser nok litt for mye. Det er bare å roe ned, ta en kaffe og en vaffel og tenke at dette går jo skikkelig bra!

Har jeg sagt at vi egentlig gleder oss veldig begge to???

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...