søndag 5. desember 2010

Andre søndag i advent...

Så har man jammen kommet til andre søndagen i advent allerede! Hos oss er allerede lysene tent - og vi har hatt koselig stemning i stuen i etpar timer allerede.
Snuppelille er lykkelig opptatt med å fikse tingene til Balder, vi var nemlig ute igår og kjøpte litt mer utstyr. Det begynner å bli klart til at lille bamse kan komme til oss... Nedtelling? Klart vi har!!! Og jeg har fått klar beskjed om at vi må ut idag (søndagsåpent - såklart) og kjøpe en bærebag til den lille. Han må jo fraktes standsmessig, kan skjønne! *ler*

Tenkte jeg måtte vise dere et stemningsbilde her hjemmefra. Lenge siden jeg har vist frem noe nå... Jeg har jo vist frem barselbildet mitt før - men jeg er så utrolig fornøyd med det - så det gjør ingenting om det vises frem litt mer... To lys er tent idag.

Og helt på tampen her må jeg bare vise frem et lite nissekort som snuppelille kom med igår - er det ikke fint? Den jenta er så kreativ, hun går mammaen sin en lang gang! Når kortet er brettet sammen, så måler det kanskje litt over 1 cm... Jeg håper av hele mitt hjerte at denne kreativiteten aldri forsvinner!

Dere får ha en finfin andre advent - her skal vi straks spise varme rundstykker til frokost...

3 kommentarer:

Virre sa...

Ååå..skjønner godt at det lengtes etter lille vofsen. Mye som må ordnes å være klart. Er jo en del av prosesen det også å glede seg å ordne opp. Blir spennende med vofs i huset!

For et nydelig kort lille prinsessa di har ordnet. Må si at kreativiteten er på plass! Ikke minst for en jobb å klippe ut noe så smått! Kjempe fint var iværtfall :)

Ha en kjempefin 2.søndag i advent :)

Klem

Anja Holt sa...

Det er jo som å gå litt gravid det å vente valp! Jeg husker også spenningen ved å vente og lengte! Kos dere med deilig frokost og ventetiden på mange måter!

Piulfen sa...

Fin adventstake du har :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...