onsdag 30. juni 2010

Jeg har jo vunnet!!!


Bilde lånt fra DrømmenOmEnEplehage

Jeg ble litt flau her om dagen. For vet dere hva? Jeg har vunnet denne vakre, fantastiske fotoremmen hos Drømmen om en Eplehage!!! Og jeg må jo innrømme at jeg ble litt lei meg for at jeg ikke hadde fått det med meg... Noen av dere som er innom meg har jo kanskje fått med dere at jeg har vært "borte" en stund? I denne perioden har jeg da gått hen og vunnet!!! Men jeg ble so superglad for at jeg vant! Så takk til søte Eplemor som kom med sin vennlige påminnelse om vinnskapen! Tusen takk for det!
Nå gleder jeg meg bare til pakken kommer i posten... Gjett om det er ei som kommer til å skille seg ut med kameraet hengende rundt halsen når hun sprader på stranden i Spania om noen uker!!! *lykkelig*

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Grattis kjære deg. Kos deg med remmen.
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer, dette er jo et SMYKKE!

Olstad sa...

Gratulerer det var jo stor stas. Håper dere har det fint hos dere og heldige deg som skal til spania i sommerferien vi skal ikke noe sted kun være hjemme. Lillebror er for liten til noe som helst.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...