fredag 27. november 2009

Støtt brystkreftsaken!


Bilde : TheBreastCancerSite.com
Her er dagens hjertesukk fra meg - støtt brystkreftsaken!!! Så altfor mange kvinner blir rammet av denne skumle sykdommen, unge som gamle. Jeg har vært inne på http://www.thebreastcancersite.com/ og funnet masse spennende! Blant annet denne pannekakeformen i silikon, som jeg har tenkt å kjøpe meg! Her i huset er pannekaker en liten favoritt til middag, så hva passer vel bedre enn å servere dem i hjertefasong??? Formen kan plasseres rett i stekepannen - så er det bare å steke i vei...
Så : vær så snill å ta turen innom linken over og la deg friste av flotte ting som passer ypperlig til julegaver!!!

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Støtter kreftsaken mange ganger i året,SÅ viktig!! Klem og god helg

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...