onsdag 25. november 2009

Julesjokk!

Ja, da har jeg fått aklimatisert meg litt og kommet meg litt mer i nordisk modus...
Idag var jeg nødt for å ta turen innom Jysk for å få tak på en ny pute - og da fikk jeg regelrett julesjokk! Vi har jo vært helt skånet for alt som har med jul å gjøre der vi har vært, så jeg ble litt "matt" over all julepynten jeg så... Det blir på en måte fryktelig feil å kjøpe julepynt og å jakte på den store julefølelsen, når det pøsregner store dammer ute... Ikke har vi ryddet bort bikinien enda, heller... Ei heller er det veldig kaldt ute - men det klager jeg ikke på!

Bilde : Jysk.no
Men altså - jeg kunne ikke unnlate å ta med meg denne søte boksen med pepperkakefigurer i... Passe nostalgisk og praktisk. Den inneholder 12 former og passer helt ypperlig til pepperkakedeigen som vi allerede har innkjøpt fra Ikea... Pris kun kr. 49,90

2 kommentarer:

Linda aka Myrini sa...

Ingen julenisser i Thailand altså?
Er glad for at jeg bor på "landet" - blir forskånet fra alle forberedelser i handelsstanden - de kan lett gå over stokk og stein. Blir for mye av det gode. Ikke for det, jeg eeeeeelsker julen, og har begynt forberedelsene her i huset. Men, jeg går gradvis frem, slik at ikke julesjokket rammer oss også.
Lykke til med pepperkakebakingen - det blir sikkert kos :)
Klæm

Guttemamma sa...

Velkommen tilbake!! MInner om at her er det snart desember ja,hvor ble november av...??
Kjempesøt boks!
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...