søndag 19. april 2009

Loppis, dekkskift og litt polering...

Javisst ble det loppis igår!
Og jeg sier som flere andre bloggere om våre med-loppiser,- de er jo halvt gærne! Jeg har aldri vært på loppis før det har åpnet, så det var en ny verden for meg igår. Først - en lang kolonne av biler som snirklet seg opp til skolen. Deretter - parkeringsvakter som viste deg til anviste ledige plasser. (Og jeg skal si det var nesten fullt overalt!) Så - mitt første møte med smågale pensjonister som var på jakt etter nips, iblandet oss ihugga interiørfantaster. Jeg var både lattermild og sjokkert, men moro var det.
Traff på to andre koselige bloggjenter - og vi sto klar på startstreken i god tid før fløyta blåste! Og jeg tror det ble ett og annet varp! Det ble både stol, bord og tallerkenhylle. På meg ble det en søt liten puff jeg har tenkt å shine opp - så det skal bli et artig prosjekt. Gleder meg.

Og så var det dekkskift, da. Ikke det at man gjør slikt selv, altså. Det får jeg hjelp til, nemlig. Og bilen har også blitt gullende ren idag, og det er deilig. Litt polering ble det på den også - og det var det jeg som sto for. Fryktelig dumt igrunnen, for nakken sa godt ifra. Menmen, bilen ble fin - så det var verdt det!

Nå nærmer det seg slutt på denne helgen og en ny uke er igjen foran oss. Den skal vi gjøre det meste og beste ut av. Vi skal nyte av det flotte været som skal komme, vi skal nyte fine vårdager...
Gjør det samme, kjære bloggvenner!

1 kommentar:

Frøken Englefjes sa...

Ha ha, jeg leste dekkstift!!! Snakk om å være sminkefiksert;)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...