søndag 24. november 2013

Rudolf - hvordan bruke opp vinkorker...


















Om dere er som meg, en god "gammel" aargang, så er det å foretrekke viiin på kvelden enn drinker og øl... (Jeg snakker såklart helger her!) I og med at jeg er en sånn person som sparer på ting, jeg "sikkert kan bruke til noe smart" - så har jeg en diger glasskrukke full av vinkorker. Hva skal jeg bruke de til, da? Gryteunderlag, ramme eller en julekrans?
Nei, jeg har tenkt å forsøke meg på etpar slike søte Rudolfer!!!
Her trengs det vel bare lim, knappenåler med fargede hoder i rødt og svart - og noen kvister til horn - så er jeg ready to go!

Syntes dette var en ypperlig hobbyidé, hva synes dere? Noe som fortjener å stå på kjøkkenbenken under den glade juletid???

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...