onsdag 13. november 2013

Godt - med alt det som følger med!

Det å gå hjemme om dagen, å ikke ha de faste rutinene som man har når man er på jobb - det er en liten utfordring i seg selv! Alt er så mye enklere når man noenlunde vet hva man skal gjør til hvilke tider... Joda, jeg vet at jeg står opp like tidlig som da jeg jobber, og jeg vet at jeg legger meg til omtrent samme tid. Men det er alt det der midtimellom som man sliter litt med!

SÅ hva gjør ma da? Jo, man bruker det store vide nettet til å erverve seg nye bekjentskaper. Og det har jeg gjort. Og blitt litt betatt, kanskje? (Hva i alle dager er det du snakker om nå, da???) Jo, jeg snakker om VG´s siste satsing innen mat : matsiden GODT!!! Og det er jo ingen hemmelighet at jeg er glad i både å lage mat og å bake - så her kan man sitte og la seg friste. Leeenge. Bildet over er hentet fra førstesiden og det innbyr til å lage skikkelige Mexicanske Tacos - ikke de "vanlige" tacoskjellene de norske hjem dytter innpå hver fredag - eller lørdag. Visste dere forresten at de som bor i Mexico ler av oss nordboere for taco´en vår? Det vi slafser i oss er overhodet ikkeno tacos - men godt er det nå allikevel, spør du meg...

Her finned det desserter, kaker, sauser... You name it. La deg friste og la kiloene komme, det er snart jul allikevel! Hehe...

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei,Lena, hyggelig å høre fra deg igjen!! Ja, den Trine-damen er det lett å la seg inspirere av..., og det er så herlig å finne nye oppskrifter. Særlig til middag, blir så lei av de samme rettene....Håper (og det høres jo slik ut)at du klarer å ha gode dager:-)
Klem så lenge

Lappeteppet sa...

Hos oss har Vilde bestemt middager for en uke. Neste uke skal Ida gjøre det samme. Hun har allerede bestilt en dag med grønnsaksuppe og en med laks. Pizza på fredag og taco på lørdag er fast hos oss.

Mat er GODT!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...