torsdag 31. januar 2013

Da er det på´an igjen...!

Ja, så er det på´an igjen, da! Atter en ny kolleksjon fra svenske Me&i har sett vårens lys - og den er bare så fin, så fin! (Logg deg inn på FB siden min her!)
Den er - som før - fargerik og SPREK til barna, samtidig som den er sommerlig og DEILIG til oss voksne jentene! Iår er det lys khaki som er en gjennomgående farge. Kan også nevne spreke boyfriendjeans i både denim og hvit denim, samt den herlige maxikjolen som er avbildet over! Og det flotte med den er at den passer i lengden til alle! 
Her er etpar av mine favoritter (jeg skal selvsagt matche Snupsi også i år!)


En herlig topp til Snupsi - Angel Blouse. Søtt trykk foran av en engel, pluss englevinger bak på ryggen!
For alle fotballgale jenter! (Og gutter om man får de inn i rååsssa!) Fotballtrøye - Footballs & Shoes
 Den herlige sweatjacket kommer nå i rååssa!!! Passer helt ypperlig over både Footballs & Shoes eller kjolen under - Medallion! Et mush i garderoben - uten hette!
Medaljongkjole til barn. Et av mor-datter plaggene våre. Her er det bare å kjøre lik stil som mamsen... (And we like!)
En deilig nickers i frotté - bare helt herlig å bruke! (Jeg har selv en i brun fra forrige sesong og DIGGER den!)
Her kommer det plagg til hu´ mor sjøl! Herlig lett sommerbluse i den tynneste bomull! Paisley long sleeve.
Så er det Medallion for voksne! Vi har allerede flere matchende kjoler og vi synes det er STAS å være nesten like...
Med knyting bak - juster den akkurat slik du vil!
Synes du denne ligner på knickersen over? Jepp - det er nøyaktig samme bukse - bare at den her er for oss mammaer. Da er bare å mixe og matche! Hva med knickers og medaljongkjole???
Pocketpants for adults.
Tøff bukse med løs passform. Er kortere enn norman bukselengde og passer derfor heeelt ypperlig til et par Converse...
Regimental Jacket. Et må-ha til buksen over. Match med en hvit singlet - og you´re good to go!










Hva syned du? Er det noe DU kunne tenkt deg å bruke? Behagelig og komfortabelt... Jepp. I´m in. Og jeg er hekta. Sånn er det bare.

1 kommentar:

Lappeteppet sa...

Jeg likte dette, helt klart!!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...