lørdag 5. januar 2013

Dumbbell close-up over a shiny grey sand Stock Photo - 16920952 
STATUS :
Ikke det at det sikkert er sååå spennende - men det er spennende nok for meg!
Siden første nyttårsdag er det eneste sukkeret jeg har fått i meg en 0,5l coca cola. Og den ble inntatt på tidlig morgen første nyttårsdag. (Kan ikke skjønne hvorfor???!!!) 
Så når det kniper i "knaskemuskelen" min - da tar jeg og fyller opp vannflaska. Hvor lenge varer dette?

Så shopping. Status = null! Hurra! Det er alt jeg har å si om den saken. Annet enn penger spart er penger tjent!

Trening? Joda, SATS har fått besøk av meg.
Kom meg opp på en tredemølle, gikk en halv mil og forbrant noen kalorier. Høy stigning, høyt tempo. Hva skjer? Kroppen blir så støl at den nekter å samarbeide! *ler*
Så da er det den nye WII-boarden som har fått unngjelde. Kanskje ikke med like stor kaloriforbrenning, men desto mer moro og omtrent like rød i fleisen. 
Og så får Snupsi moro seg litt også!
Men idag skal man til pers igjen. På SATS.

Så : jeg synes jeg er flink! Hva med deg? Er du like flink???

1 kommentar:

Lappeteppet sa...

Du er superflink! Jeg kommer humpende etter deg, inspirert, men har vært i Larvik og spist sukker, jeg har ikke fått trent men er motivert!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...