søndag 7. april 2013

Long time, no see...

Som overskriften sier : long time, no see!
Greit å ta noen pauser innimellom, tenker jeg.
Men nå er jeg på´an igjen! Om ikke annet, for et stakkars innlegg...

Nyåret skulle bringe med seg endring, og det har det jammen gjort. Her har det vært fokus på kost, og det har funket.
Faktisk har det funket så mye at jeg nå går på et treningsprogram med PT - som innebærer både kost og trening!
Dietten er strikt, treningen likeså - så dette blir spennende å se hvor det ender! Så da er det bare å snøre sine sko og komme seg på trening!

Ha en strålende dag, fellow bloggers!

3 kommentarer:

Lappeteppet sa...

God økt ønskes!!!

Lena sa...

Takk Anja - du er jo nææære 100-målet ditt!!! Stå på, jente!

Lappeteppet sa...

Ja, nå er jeg faen i meg snart i mål. Hehe, men det blir 102 dager for min del, da. Må jo fullføre pliktene mine!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...