onsdag 20. april 2011

Da er man igang!

Ja, da er påsken offisielt igang for mitt vedkommende - og den skal jo tilbringes med å pusse opp soverommet! Og jeg er helt klart igang!
Igår gikk jeg løs på å fjerne garderobeskapet - me og my for en oppgave! Tungt som bly... Hvordan får man skrudd et skap fra hverandre når det ikke er flyttbart? Joda, man kaster seg ut i det. Det raste ned med smell og salutt, men alle deler er nå ute av leiligheten og står utenfor inngangsdøren. Og det gikk uten at noen ble skadet også! *ler*
Her er et bilde av disse fantastiske veggene mine... De har vært meg en hodepine leeenge - men nå har jeg da satt igang. Da leiligeheten ble bygget - så tok Obos en quick-fix løsning,- og kastet på et "dekke" på veggen. Det dekket la man selvfølgelig ikke kant-i-kant slik man gjør med tapet, men man lar endene overlappe hverandre. Hvilket gir en opphøyning på veggen sånn ca hver 40cm... Ikke kan jeg male over, det blir like synlig. Ikke kan jeg tapetsere - det blir bulkete det også. Jeg vurderte plater en stund, men jeg har kommet frem til at jeg ville ha en fondvegg også på soverommet - så da må hu mor frem med pusseutstyret. ALLE disse overgangene skal pusses ned... *sukk* Jeg er straks klar for jobben, må bare få litt mer kaffe i skrotten!!!

Oppdatering følger!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

Ohhh, dette blir så spennende å følge med på! Jeg gleder meg til resultatet, jeg vet nemlig at det blir knallfint!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...