mandag 24. mai 2010

Planlegger ferie...


Bilde : FotografMortenFlaten.com

Ja, man forsøker vel på et vis å planlegge litt ferie. For selv om man nettopp har vært i sol og varme, så er tankene på en utenlandsferie atter en gang tilstede. Det er flere grunner til dette...
1. Vi har ingen garanti for godt vær i kjiiipe sommerNorge...
2. Overnatting for besøk på Liseberg og Tivoli i Köbenhavn har såklart ekstra dyre priser i nøyaktig disse ferieuker...
3. Hjemmeferie er ikke et alternativ, det hadde vi i fjor sommer!
4. Vi har familieleilighet i Spania.

Jeg har forsøkt å finne et greit alternativ på å komme meg nedover, og tror jeg snart er i mål! Da blir det denne stranden over som vi blir å finne på, tenker jeg!

Jaja - det er bare å undre seg videre...

2 kommentarer:

Løvetann sa...

Det e nå veldig koselig å planlegge ferie. Eg lika den prosessen veldig godt.
Gleder meg til ny jobb i august!

Smil fra L

Linda aka Myrini sa...

Her er også ferie under planlegging - aleneferie med kaill'n en hel uuuuke.
Grugleder meg :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...