søndag 22. februar 2009

En fairytale? Og fastelaven...

Ja, da var det fastelavenssøndag. Allerede. Det er jo ikke lenge siden vi feiret jul... *ler*
Vi skal straks sette igang med å bake fastelavensboller her i heimen - vi må jo kose oss litt idag! (Alltid en unnskylding for å dytte litt innpå, eller hva???)


Var det fler med meg som surfet litt inn og ut av MGP igår??? Jeg ser jo generelt ikke på, men jeg må ærlig innrømme at jeg tror litt på Fairytales... Man må jo ha lov til å drømme - det har jeg skrevet mange ganger før! Men uansett - så må jeg vel tilstå at denne vinnerlåten fra igår faktisk fenger! Og det er det jo neimen ikke alltid de norske bidragene i GP gjør, dessverre...
Men så har det seg jo slik at de som faktisk tror vi vinner med denne låta - har glemt at de fleste av våre nye land i Østblokken - har en egen forkjærlighet for å stemme på hverandre... Men vi håper, krysser fingrene og SERMGP når den sendes på tv, gjør vi ikke???

Ha en bollespisende og feiende flott fastelaven alle sammen!

6 kommentarer:

Guttemamma sa...

Skal bake her og, bare så vanskelig å komme seg vekk fra diverse spennende skirenn på tv...kos dere!! klem

by Siv sa...

Hehe enig med Grand Prix, den fenger. Men det som er det fine er at Mr Rybak er halvt russisk og snakker språket flytende. Kanskje han sanker litt stemmer pga det hos disse østblokklandene :)
Ha en strålende fin fastelaven og dytt mye innpå :)
*Siv*

Drømmen om en eplehage sa...

Vi bakte boller i går og de er oppspist allerede... Sjokk, se ikke på meg!
Tror vi baker nye etterpå, men kanskje det blir pizza snurrer i stede så har guttene noe til matpakke neste uke. De glemmer den glatt når de må smøre selv, selv om mor messer om at tomme mager gir tomme hoder. Akk, ja!

Du, egyptisk bomull er virkelig noe ekstraordinært! Til og med lille hjertet sukker når han legger seg i Lexington sengetøyet sitt. Det er ubeskrivelig og vanedannende. Holder med ett sett, vask tørketrommel og på igjen. Blir bare bedre med tiden og taper seg ikke i utseende.

Ha en bollefin dag tuppelurene!
Klem

Anonym sa...

Her har vi bakt & spist så nå er det faste som gjelder.... litt bakvendt!

Ja, vi fikk med GP i går og likte også godt vinnerlåten, den tror jeg kan komme høyt opp i finalen i år, men det trodde jeg også i fjor med Maria og hold on be strong...
så jeg har egentlig ikke peiling!!
Ha en fin himmelblå kveld!

Klem Ann-Christin

Tone Yvonne sa...

Ser det ble boller hos dere også :o) Godt det bare er en gang i året......

Fikk med meg MGP i går, er prinsipielt i mot, men må innrømme at OLA DUNK klarte å sende den beste melodien av gårde :o)
Det svingte bra :o)

Ha en flott uke :o)

klem

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
satt å så litt grand prix jeg også;) Må liksom få det med meg. Å vi får jo bare håpe at vi når helt til tops;)

Håper du føler deg litt bedre nå, å kan gjøre litt mere, det er jo faktisk helt forferdelig å sitte å ikke kunne gjøre noe...

Nå skal jeg gå inn på den morsomme linken du har lagt ut og se om jeg får til noen flotte bilder av meg selv;)

Ha en superfin kveld!
Stor klem fra Chatrine:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...