torsdag 17. september 2015

Nok en sommer er over...

Hvor ble det av sommeren?

For her hjemme i gamlelandet har sommeren latt vente på seg. Det ble noen dager i august, ellers var det ikke mye sol og varme å skryte av. Men for stor og liten her i heimen, så har det vært en toppen sommer! Fire late, deilige og varme solfylte uker i Thailand har vi hatt. På kryss og tvers. Kun to dager som ble "ødelagt" av regn... Vi har fylt opp lagrene og går høsten friskt i møte!

Det skjer endringer også.
Jeg har sagt takk for meg - totalt - til Lørenskog kommune. Flyttet. Og sagt opp jobb. For til slutt så ble reiseveien for lang... Når man er alene med omsorgen for et barn, og tilbringer mesteparten av tiden borte - eller på vei hjem, da må man vurdere om det er verdt det. Og for meg så ga svaret seg selv. Så det var med snørr og tårer jeg sa takk for meg på jobben i slutten av juni. Så nå er man på en måte inne i nye eventyr. Det var på tide å avslutte et kapittel, for å kunne komme videre til neste.

Så på nåværende tidspunkt jobber jeg i en annen barnehage. Startet i det små med noen dager innimellom, og nå er det snart hver dag for en periode fremover. For det er nå slik at jobber ikke henger på trær. I allefall ikke de jeg kan få. Så mens jeg jobber innimellom, så leser jeg fag de dagene jeg ikke er på oppdrag. Har som mål å klare en eksamen, så får vi se. Vet ikke helt når jeg melder meg opp - men jeg er i allefall igang med lesingen.

Så man kan vel ikke si at man ligger på latsiden? Det SKJER i allefall ting her på Borgen!


Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...