søndag 14. oktober 2012

Julegavetips #1 for 2012

Julegavetips #1
Ja, nettopp JULEGAVETIPS! Jeg vet at jeg skrev om jul tidlig ifjor også, men den kommer alltid like overraskende på oss alle. Like greit å starte tidlig!
Her i heimen er det allerede handlet inn flere julegaver, og det kjennes godt! Så kan man heller forsøke å nyyyyte litt av de koselige dagene før jul, uten for mye mas og kjas, pluss stress i kroppen...
Så altså : hva med en liten lysslynge til laptopen?


Denne lysslyngen stapper du likesågreit inn i en usb-port
og voila ; så har du litt ekatra glam i hverdagen på kontoret!
Hele herligheten koster ikke mer enn rundt 90,- og fåes her!

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, julestemning rundt laptopen. Jeg ønsker meg mer ny laptop jeg da...

Lena sa...

Kanskje litt billigere å starte med pynten, Elisabeth?

SuperJanne sa...

Må ha! :) takk for tips !

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...