lørdag 24. september 2011

Help wanted!

Jobb.
Kveldsjobb nr. 2 - og bijobb nr. 3.
Egentrening. Fotballtrening og kamper. Cup'er.
Husvask, klesvask, middagsmekking.
Klesbretting, bortrydding.
Lekselesing og leksehjelp.
Hundelufting og hundevask.
Med påfølgende fønings.
Matpakkesmøring, lavkarbomatmekking.
Akkurat nå har jeg NOEN ekstra baller i luften.
Jeg trenger en hushjelp.
Mon tro om det hjelper om jeg kjøper meg dette kostymet???

Bare jeg straks får hentet hjem snuppelille,
så skal jeg ta frem Cava'n - igjen - og bare
CHILLE'N...

5 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, kanskje på tide med hushjelp med så mange gjøremål. ;) Så artig den kakeformen som så ut som et fotspor. :) -Husfruas Memoarer-

Supersnuppa sa...

Haha! Jeg hadde vaskehjelp der vi bodde før. Hun kom hver fjortende dag og vasket alt. Det var så innmari deilig. Nå som jeg er hjemme med lillesøster trenger jeg det ikke, men det spørs om det ikke blir igjen etterhvert:)

Så mange jobber du sjonglerer da! Hva i all verden er det du tar deg til da? Me&I?

Ha en fin kveld med cava'n!
klemklem

Vår lille hage sa...

Hørtes deilig ut med hushjelp ! Hvem kunne ikke tenkt seg det i en travel hverdag ! Stå på ! Ha en god helg !

Anja Holt sa...

Om du ifører deg det kostymet kan det jo hende at noen kommer for å se på deg være husmor?

Guttemamma sa...

Puh.....men caca er tingen når det røyner på:-)
Klem♥

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...