søndag 3. juli 2011

Litt vinnerlykke!

Dagene flyr og her hjemme er vi litt lei av at det omtrent bare regner eller er gråvær! Kan ikke si hvor glad jeg er for at vi skal fire uker til sol og varme i Spania!!! Faktisk har denne juni måneden vært den mest regnfulle siden 1900 - ifølge målinger gjort på meterologisk institutt! Blæææ...

Men nok om det! Jeg er inne i en vinnerlykke"steam" om dagen! For etpar uker siden var jeg den heldige vinner at et fotballskjerf fra LIF (merk at dette er VIKTIG da snuppa spiller på minijenter 2004 - PANTERJENTENE for LIF)! Kult!
Og så her i uken vant jeg jammen dette lekre smykket fra Clueless Design. Ekstra moro er det at det er en tidligere arbeidskollega av meg som driver dette! Sjekk også ut siden hennes her ---> Clueless Design - Epla

Så nå venter jeg bare på at jeg skal ha litt hell i kjærlighet også... Hehe...

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...