søndag 6. februar 2011

Hjertecharms...

God formiddag, kjære bloggiser!
Her startet dagen for leeenge siden, men en glad liten hund og ei enda gladere jente. Og solen skinner fra en deilig himmel, - hva kan være bedre? Det er helt klart at alle inneaktiviteter som står på planen bare får vike for uteaktivitet idag! Må ut, bare må ut!!! Håper solen skinner hos dere også! Selv begynner jeg å bli litt vår-yr, men jeg vet at det er litt tidlig da...

Tenkte jeg skulle slenge in et lite tips på hvordan enkelt pynte til festbordet! Her er det brukt hyssing (fåes kjøpt i hobbyforretninger i alle regnbuens farger også!) og små hjertecharms. Bare bruk fantasien, tre hjertene på tråden - og snurr i vei. Enkelt og veldig dekorativt!

Ha en glad søndag der ute!

2 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Stilig!
Heldige deg som har finvær! Her sludder det og det er vind. Typisk innedag. Blir vel rydding i kjelleren... KJedelig!

Anja Holt sa...

Jeg fikk også tidlig start på dagen og så mer enn nok som mørket ellers skjuler. Men er glad ungene har fått litt luft (og så har det blitt litt bedre luft her inne).

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...