onsdag 17. november 2010

Julegavetips til hunden og konkurranse!

Hei alle bloggiser der ute!
Her kan jeg ikke skryte av at det er mye tid til blogging om dagen... Det er superhektiske dager, og det er for meg litt skummelt - for plutselig står vi med begge bena midt i jula! Og jeg er jo en person som liker å være litt godt forberedt... Det spørs om jeg ikke må sette meg ned og sette opp noen skikkelige skjemaer, slik at hele jula (og julestria) bare seiler meg hus forbi...?

Men altså : litt tid til overs her på morgenkvisten før jeg skal avsted på jobb. Må jo kikke litt rundt mens man får i seg dagens første dose med kaffe!
Her er et tips til dere hunde eiere der ute : hva med å sy en søt og trivelig liten hals til hunden i huset? Det er jo ikke bare vi som skal pynte oss i jula, er det vel???

Dog ser det ut som om denne stakkaren kanskje ikke var helt tilpass i det fine antrekket????  *ler*

Ha en fantastisk dag der ute, alle sammen!
Og tusen takk for koselige kommentarer som dere legger igjen hos meg!

Til slutt kanskje dere har lyst til å vinne denne flotte jakken fra Ilse Jacobsen??? Da må dere ta turen innom Frk. Wickstrøm og bli med!!!
Du kan faktisk vinne en softshelljakke til en verdi av 1990,-!
Jeg er i allefall med!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

jeg er med på give away!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...