torsdag 26. august 2010

Sånn har dagen vært...



Jepp. Nesa er tett. Potte tett. Og rød. Sånn Rudolf-rød-aktig. Veldig kledelig når øynene i tillegg innimellom bare renner over... Har følt meg kjekk idag, ja. Nesespray, inholator og gel kjøpt i Thailand har blitt dagens beste venner. Jippi. Jeg håper på allergi (burot) - men tror vel neppe den kommer med litt sår hals???

Sånn. Det er så deilig å få det ut. Ikke klage, men bare lufte det forsiktig for alle som gidder å lese dette urkjedelige innlegget. Vennlige tanker og godbedring-ønskninger mottas med takk.
:o)

2 kommentarer:

Lene sa...

God bedring, Lena!

Anja Holt sa...

*vennlig tanke og god bedring ønske oversendes*

Hehe! Håper du er frisk som en fisk snart, og jeg gleder meg til å trene pilatesball med deg til uka!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...