tirsdag 13. juli 2010

Jeg må være gal!


For midt i natten sitter jeg med MOBILEN av alle ting og forsøker å få tatt et skikkelig uværsbilde... (Jeg skal ha for at jeg er ukuelig optimist!) Er det en ting jeg virkelig DIGGER rått, så er det en riktig omgang med bulder og brak! For det måtte jo bare komme, dette uværet. Har vært tung i toppen nå i flere dager, så det var jammen på tide! Så nå har uværet herjet her i nesten en time. Og jeg er rett og slett lykkelig. Fordi jeg synes at det er så fantastisk med slike naturkrefter. Kanskje jeg skulle ha tatt på meg den spisse, svarte hatten og hylt litt i buldringen?
For de av dere som ikke har sjekket vg-nett, så kan dere se HER!

5 kommentarer:

Anja Holt sa...

Det var rett og slett rått!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hooooo, jeg dro ut kontakten på pc og sto fascinert å så på. Prøvde å stå en stund på trappa, men det ble rett og slett for skummelt utendørs. ☺

Hjemme hos Vibeke sa...

Jeg også elsker å se på slikt vær. Det var bare kjempeimponerende i natt. Tenkte på å ta frem kamra, men slo det fra meg:)

Min stil sa...

Huff ja, litt av ett uvær dere har hatt. Vet ikke helt om jeg hadde turt å gått ut i slikt vær jeg. Syns det er litt skummelt :)
:) Susanne

Tone Yvonne sa...

Heisann!

Nattens vær var virkelig rått!! Vi passer huset til svigerforledrene min og der er det panoramautsikt over Nesodden og ut mot Asker og Drøbak. Helt vanvittig skue da det kom seilende innover i 23 tiden. Det var som å være på et gedigent lasershow ;O)

Vi satt ute og tittet på frem til 00.30, da kom lynene litt for nærme ;O)

Sånt vær er jo bare fasinerende!!

Håper du har en bra dag i dag :O)

klem fra Yovnne

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...