torsdag 24. september 2009

Tips : BLOGGBOK!!!


Hei alle bloggiser!
Idag har jeg hatt litt tid på morgenen her å oppdatere meg litt, og hva ser jeg inne hos hvitstil? Joda, man kan få laget BØKER av bloggen sin!!! Nei, så kult, tenker jeg - og klikker meg selvfølgelig inn på linken! Og poster inn bloggadressen for å se hvordan dette blir. (Det tar bittelitt tid for systemet å legge inn alle bloggpostene, så ha litt tålmodighet!) Og vet dere - det blir STILIG!!!!! Og siden jeg har fremkalt scrappebøker på papir, så vet jeg jo litt om priser og slikt. Og det var slettes ikke ille!!! Dere må bare ta turen inn og sjekke dette. Fint å få "dagboken" printet ut på papir, da!... såfremt man bare ikke skriver svada, da... *ler*
Ha en glad og solfylt dag, alle kjære bloggiser. Og tusen takk for alle de koselige kommentarene som kom på det forrige innlegget mitt!
Og husk - idag er det fårikålens dag, dere!

6 kommentarer:

Klaffen sa...

Hei Lena.. har ikke sett på det enda, men skal jammen innom:) Ikke alt vi blogger om er i interiørverdens ånd - men dete r vel litt av poenget, så kanskje det ikke er så dumt?!? Fårikål er ok så lenge man blir invitert bort, men lukta gjør meg rett 6 slett UVEL.. så vi lar den hvile i dag;) Ha en super dag lille venn. Klem

Christine Louise sa...

Åh så utrolig smart :)
Hm interessant :)

Klem fra meg..

Bea sa...

titt tei!

Satt i går å snuste litt på en egen bloggbok jeg også, men bestemte meg for å vente til året er slutt....

KLem fra Bea

Anja Holt sa...

Så kult det hadde vært og fått en for hvert år? Min er jo min dagbok!!!

Maliva`s verden sa...

Hei,ny info.ang.bloggtreffet i dag.Fint hvis du legger igjen en kommentar om hva du ønsker å spise.Klem fra Maliva

Else M@rie sa...

Så stilig!
Vet jeg las noe om det tidligere, men såg ikke mer på det.
Skal sjekke ut.
Jeg har blogget siden 2005, så hadde vært kjekt å hatt!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...