mandag 24. august 2009

Formtoppen er her - NOT!


(Bilde pandemi.no)
Så er det mandag og ny uke - igjen. Mon tro hvordan denne blir? Det startet igår etter en 20min økt på stepmaskinen her hjemme - vondt i halsen. Litt tørr, på en måte. Ok, tenkte jeg - det er sikkert fordi jeg puster og peser med åpen munn når jeg stepper i vei... Mnjaaa. Natten har vært urolig. Ikke mye søvn. Mye våken - kastet på meg fra side til side.
I dag morges er gruffen der fremdeles. Og en eller annen plass i mageregionen er det noe som ikke er helt som det skal... Har jeg fått hysteri for svine-influensaen? (Nærmeste bekjent med svine-influensa er lillesnupps pappa, men han har jo holdt seg på klokelig avstand...)
Dro på jobb, ga beskjed om at jeg ikke tok sjansen på å være der. Jeg er jo på aktiv sykemelding for nakken uansett og jobber ikke mer enn noen få skarve timer hver dag, så da satte jeg kursen rett hjem. Nesten i allefall. Måtte innom butikken for å fylle opp lageret med toalettpapir - det er jo greit å være beredt. En rull holder liksom ikke dersom nesa renner over...
Så bar det rett i seng. Sovnet med en gang. Sov i halvannen time og her sitter jeg nå. Null matlyst, litt bedre i halsen - men fremdeles uggen i magen. Skulle jeg ha hoppet over bacon til eggene igår???? *fnis*

1 kommentar:

home 4us sa...

Huff, hørtes ikke bra ut. Du får ha god bedring:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...