torsdag 30. juli 2009

Hvor kommer det fra, alt regnet?

Ja, det kan man jo jammen lure på iblant. En liten sjel som ønsker seg sommer og sol - kan jo bli lei av å bare være inne med hobbyaktiviteter. Vel, det har seg jo slik at nytt regntøy er kjøpt inn for anledningen til lillesnupp, og gummisser også. Så noe har man jo vært ute. Og en og annen cafétur har det også blitt...
Det har faktisk kommer regn hver dag nå siden 3. juli. Ikke mye til sommer. Kjenner jeg begynner mer og mer å se frem til turen vår til Thailand, ja!

Nuvel. Med slikt guffevær kommer shoppelysten.
Jeg har gått til innkjøp av to splitter nye jakker - og er klar for å gå både høst og vinter i møte!
Denne fine vinterjakken fra Stormberg fikk bli med meg hjem. Bortsett fra at den er i grå med lilla rutemønster på. Riktig så fin og jeg følte at jeg gjorde et varp.

Det samme gjorde jeg med en shoftshell-jakke fra Norheim! Er du nysgjerrig - så kan du se den her! Så nå er det vel straks like før jeg begynner å bruke denne softshell-jakken... Den er fleeceforet og tåler regn.
Nå mangler jeg vel snart bare ullsokker og lue og votter...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Lena,
der var du jo!!!
Gøy, ser jo at du er veldig så
aktiv og flink med flere blogger, ikke helt der jeg da, slettet jo min helt i mai og tenkte aldri mer blogg, men så har så mange spurt meg og jeg har begynt å savne den litt selv ja, så ble det sånn...
Jeg skylder litt på regnet også, har hatt ferie hjemme en ukes tid nå i regn regn regn, hadde jeg ikke hatt lysglimt av Norway Cup så hadde jeg gått på veggen... ikke en dag på stranden liksom!
Så derfor ble det blogg istedet :-)
Ha en fin kveld!

Anja Holt sa...

3.juli, regn hver dag, jo man takker og begynner faktisk å bli litt lei.... fine jakker har du hvertfall fått, klar for mer sommervær!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...